25 Ağustos 2009 Salı

Ben hala küçük bir Pucca mıyım?



PUCCA 1. Bölüm- Pucca’nın Aşk Patlaması
Ben hala küçük bir Pucca mıyım?

Animasyonlara bayılıyorum. Dün akşam Pucca ile tanıştım. Herhalde 15 dk.lık ilk bölümünü izledim ve bayıldım kendisine! İlk defa bir çizgi filmde kız oğlana hiiç aldırmaksızın aşkını belli ediyor, istenmediği halde cok cok öpüyordu kahramanını. Hikayenin devamını bilmiyorum ama esas oğlanın kim olduğu, Pucca’ya karşılık verip vermeyeceği pekte önemli değil. Önemli olan Pucca’nın esas oğlanı ilk görüşünden sonra gözlerini yumması. (gözler cidden çizgi şeklini alıyor) Neden bizim çocukluğumuzda hep ilk adım için erkekleri beklememiz gerektiği öğretildi? Belki de hep seçilmemin, ama şimdiye kadar bir defa bile seçmememin özünde yatan acı gerçek bu. Anne yaaaa! Diğer taraftan artık parmaklarımın sayısını geçtiği için saymaktan vazgeçtiğim ilişkide-ilişikte olduğum erkeklere ben de Pucca gibi çizgi gözlerle baktığım için mi gerçekleri göremiyorum?

İş Açılımı: Sezen’in sazan olduğu, hala açılamayan ve içinde ne olduğunu göremediğim kürt açılımını yaşarken ülkem, ben de hayatımın iş açılımını yaşıyorum. Uzun yıllardır eşşekler gibi hizmet verdiğim sektörde nihayet durumuma yakışır bir kariyer sıçramasını yapıyorum ve yukarılarda bir yerlere oturuyorum. Çocuk yapamasam da kariyer yapacağım Allahın izniylen..gelsin paralar! Zira millet 3G’yi denerken ben hala komşudan bedava internet avındayım. Parasızlık yüzünden yediğim kocaman tekmenin ardından desparate house wife şeklinde evde totomu ovalamaktan kurtulacağım için gayet mutluyum..

Münevver’i doğrayan Cem’in kırmızı bültenine rağmen hala yakalanamamış olması artık rüyalarıma giriyor. Kendisine erkeklere bu kadar kızgınken karşıma çıkmamasını öneriyordum rüyamda. (Açık değildi totom) kesemediğim küçük ç.kün yerine onunkini kopartabilirim!

Ayrıldığımı duyunca sivri sinek gibi üşüşen karşı cinsten arkadaşların tadına bakıp, duvara yapıştırmaya devam etmek istiyorum. Biraz daha sexi olamazlar mı acaba?

Evimden önce gardrobumu yenilemeye karar verdimArtık daha ciddi, topuklu ayakkabı giyen daha kadın kadın bir kadın olacağım. Gözlerim bozuk değil ama acaba kalın kemik çerçeveli bir gözlük daha iş kadını yapar mı beni? İşim satış olduğuna göre önce kendimi pazarlamalıyım! Yarın akşam canım arkadaşıma gidip yeni stilimi oluşturmaya başlıyayım bari॥



Haberler bitti. Şimdi sırada reklamlar.. (internet)