14 Ağustos 2009 Cuma

Nereida'nın acı intikamı!



Ronaldo’nun eski sevgilisi Nereida’nın intikamı acı olmuş. DÜNYANIN en pahalı futbolcusu Christiano Ronaldo’nun (24) eski sevgilisi Nereida Gallardo (26) kendisini kısa mesaj atarak terk eden sevgilisinden intikamını kötü almış. Gallardo 9 ay önce kendisinden ayrılan ünlü futbolcunun karizmasını çizecek açıklamalar yapmış. Bir TV programında konuşan ve eski sevgilisinin sürekli fil hortumlu iç çamaşırları giydiğini söyleyen Gallardo “Ne yazık ki ambalajı tam dolduramıyordu” demiş. Eski sevgilisinin cinsel performansının da iyi olmadığını söyleyen Gallardo, “Birlikte geçirdiğimiz zamanlarda benden çok aynaya bakıyor, bana köpek muamelesi yapıyordu” demiş.

Haberin altındaki yorumlara bakıyorum. Vay terbiyesizler, onun yaptığı daha kötü, hayır asıl diğeri başlatmış vs vs.. herkesin bir yerine dokunmuş belli ki haber. Kiminin erkekliğine, kiminin kadınlığına, kiminin terbiye anlayışına. Benim de dokundu. Nereme dokunduğunu okuyarak anlayabilirsiniz :) Gazetenin sayfasını açarken birşeyler yazıp zehrimi akıtmanın yollarını arıyordum zaten. Haberi görünce birden Nereida’ya yakınlık duydum:) Zira beni de sevgilim birkaç hafta önce mail atarak terk etmişti. Üstüne birbirimizi hiç görmedik, konuşmadık falan filan.. Aklıma gelen ilk sahne: kısa bir süre önce benden emaille ayrılan ve son dakikaya kadar rengini belli etmeyen eski sevgilinin evine gidilir. Bir güzel hadım edilir. Üstüne de hiç konuşmayarak biriktirilen onlarca duygunun(zira bir ah canım, bir allah belasını versin!olur ya insan kabullenme sürecinde) harmanı ve sonucu şu cümle yazılır: “bu küçük ç.k daha pek çok a. görmek istiyordu. Yazık oldu.. imza: eski sevgili :)”

Söylenenler doğrumudur bilmiyorum ama Gallardo’yu yaptığı kendisine iyi geldiyse çok taktir ettim. Dağ değiliz, taş değiliz kardeşim! Etkilenirsek tepki veririz. Bundan doğal birşey olamaz. Ama öte yandan konuşmamanın karşı tarafı kahreden en büyük ceza olduğunu yeni yeni anlıyorum. Zira sanırım hayatımda ilk defa sustum. Çünkü bu psikolojileri o kadar çok konuşmuştuk ki. Artık üstüne tek bir söz söylemeye gerçekten gerek yoktu. Enteresan bir şekilde konuşmak gelmedi içimden. Arkadaşlarım bu suskunluğumu tehlikeli buluyorlar. Çünkü tarzım değil. Sonuna kadar öcüğünü, böcüğünü, maskesini, taşlarını düşürüp arkamı dönerim. Hep böyle olmuştur. Şimdi bu sessiz kalma durumu "aha patladı patlayacak, başkalarından çıkartacak hıncını" vs gibi endişelere sebep oluyor haliyle. Üstüme gelme arkadaşım! Bu yaştan sonra hapislerde çürüyemem soğan ç,klü biri için:)

Not: En tehlikeli yaratık canı acıtılmış bir kadındır. Kadınları kızdırmayınız! :)